Mini makeover #9 ~anastasia1993

Pozdrav svima i dobrodošli natrag na najtraženiji Stardoll blog💕

Ispračavam se što je blog neaktivan, ali imam mnogo obaveza i nemam baš vremena da se posvetim blogu, a ne želim objavljivati nešto što nije kvalitetno i vama zanimljivo😉

Za danas sam vam pripremila mini makeover s lutkom koja se zove anastasia1993.

Napravila sam samo dva outfita, jedan za izlazak u grad, a drugi za teretanu:


Naša anastasia1993 ima jako puno odjeće u ormaru, pa ako vas zanima ostatak njezine garderobe obavezno ju posjetite.

Evo i jedan mali zadatak za vas:
Obucite anastasia1993 onako kako biste to vi napravile da imate blog, a zatim ju fotkajte, stavite u album ili na blog i napišite "Makeover s anastasia1993".
Nakon toga ostavite komentar u mojoj knjizi gostiju, gdje ćete mi reći da ste odradili zadatak.
Ako vas dovoljno odradi zadatak, skupit ću vaše ideje i objaviti ih na blogu u ovoj objavi.

U salonu ljepote napravila sam dosta promjena, pa pogledajmo:


Za početak, stavila sam joj kosu s pletenicom i promijenila boju iz plave u smeđu.💇

Zatim sam stavila malo zelenog sjenila i tuš za oči, te za kraj stavila malu mašnicu na kraj pletenice.

To bi bilo sve za ovaj post, nadam se da vam se svidio i da ćete sudjelovati u zadatku koji sam vam zadala💘

Uživajte,

Silvija🦋

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Igrice slične Stardollu

Rekreiram outfite ... na Stardollu #1

Smiješni vicevi 1#