Makeover #14 ~ Leona_Steona_Lo

Ćao svima!

Napokon sam uspjela napraviti i makeover na Leona_Steona_Lo kojeg je ona jaaaako dugo čekala...

Zbog toga sam napravila malo više outfita i VELIKU PROMJENU u salonu ljepote, nadam se da će vam se svidjeti😊

Outfite neću puno komentirati, pa krenimo:


Leona_Steona_Lo ima mnogo odjeće u ormaru, koja mi se uz to i jako sviđa, ali izdvojila sam ono što naše djevojke na Stardollu baš i ne nose.
Za početak, to su svečane haljine.


Jako rijetko se viđaju i nose otmjeni kaputići kakav je u outfitu "Poslije #3".


Haljinu iz outfita "Poslije #6" također do sad nisam baš viđala, dok su sve ostale stvari dosta česte. 




Nakon outfita idemo u njen salon ljepote, gdje sam napravila VELIKU PROMIJENU.


S obzirom da na Stardollu trenutno vlada "karnevalsko raspoloženje", odnosno maškare, odlučila sam da i njezin look izgleda pomalo za karneval.

Što sam radila?
~ promijenila kosu
~ maknula grudi i masku s lica
~ stavila sjenila na oči (dostupna su u MSTQ trgovini, svaka strana 110 SC)
~ stavila umjetne trepavice
~ stavila pirsing
~ malo smanjila usne
~ stavila tetovažu
~ stavila ukras u kosu koji je super za karneval

Grudi sam mogla i ostaviti, ali onda bih ih podigla gore da se na grudnjaku ne vide crte od njih.


To bi bilo sve za ovaj makeover, napišite mi koji vam se outfit najviše sviđa i koje je vaše mišljenje o promjeni u salonu ljepote!

Uživajte,

Silvija🦋

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Igrice slične Stardollu

Rekreiram outfite ... na Stardollu #1

Smiješni vicevi 1#