Mini makeover #12 ~ Brineta11

Ćao svima i dobrodošli na novi makeover!💘

Prije nego počnem, želim vam reći da mi je ovo jedan od najdražih makeovera i da sam prezadovoljna njime!

Naša Brineta11 ima jako puno stvari u ormaru i mogla sam napraviti jako dugačak makeover, ali sam odlučila da bude kraći i da vam pokažem nešto što do sad nismo viđali u makeoverima i nešto što lutke u našim zemljama baš i ne nose često...

A to su trapez hlače!🙂

Trapez hlače su hlače visokog i uskog struka, a ispod koljena idu sve šire i šire (u obliku trapeza).

Pronašla sam vam nekoliko fotki kako se nose trapez hlače:





Kod naše Brineta11 pronašla sam dvoje takve hlače, jedne za SD i druge za SC:




U njenom prijašnjem outfitu jako mi se sviđa što je iskombinirala dugu bijelu majicu s kratkom crnom preko nje🙂

Što se tiče outfita Poslije #2, željela bih vam samo reći da su te hlače dostupne u Starplazi za 280 SC (trgovina Velvet Orchid) i da si ih svatko od vas može priuštiti.


Neću se više zadržavati na outfitima, već idemo u salon ljepote, gdje vas čeka još iznenađenja!!



Dakle, Brineta11 uvijek, ali baš uvijek nosi duge kose, tako da sam ja ovoga puta morala iskoristiti ovu preslatku punđicu koja joj super stoji😍 Na kosu sam stavila i mašnicu pa je još slađa😉

U njenom salonu pronašla sam grudi koje također super stoje, a leće (oči) sam promijenila iz plavih u zlatne, koje joj idu super uz kosu.

Što se tiče makeupa, samo sam dodala Sunny Bunny trepavice (po 2 na jedno oko) jer joj na taj način oči izgledaju veće. 
Usne sam promijenila iz crvenih u bež boju (nude), jer sam htjela da usne ne budu toliko naglašene, već da zlatne oči više dođu do izražaja🙂


To bi bilo sve za ovaj makeover, 

nadam se da vam se svidio! 😊

Silvija🦋

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Igrice slične Stardollu

Rekreiram outfite ... na Stardollu #1

Smiješni vicevi 1#