Mini makeover #11 ~ coolmakistar

Ćao lutke moje najdraže!😍

Kako ste mi, ima li šta novo kod vas?🙂

Evo napokon da i ja napravim neki post, a ne samo AngelJosipa i svetlana-ceca hahah... Inače djevojke su se odlično snašle u pisanju postova na ovom blogu i drago mi je da sam baš njih izabrala za taj posao. Nadam se da se i vama sviđa njihov način rada😄

Sada možemo krenuti na makeover, koji je nažalost malo kratak, ali barem sam nešto uspjela napraviti😉


Naša coolmakistar prije je imala jednostavan outfit: traperice, majicu s dugim rukavima i cool tenisice iz trgovine Original Future.

Ja sam napravila dva outfita: 
1. Jedan potpuno crni outfit, klasičan, ali i pomalo romantičan. Možda i mračan? Sve ovisi o očima promatrača😉
2. Jedan "buntovan" outfit kakve obično ne radim na makeoverima, ali ovaj sam ga puta odlučila napraviti tako da na ovom blogu obuhvatimo što više stilova. U ovom je outfitu svaki mali detalj bitan: tetovaža, maska na licu, poderane hlače, narukvice, zakovice na ruksaku...

Nadam se da vam se bar jedan outfit svidio, a sada prelazimo u salon ljepote!


Ovdje nisam radila puno promjena, ali čak i mali detalji napravili su lijepu razliku🙂

Sve što sam napravila je:
1. Pomaknula sam grudi malo niže tako da ljepše izgledaju.
2. Iza ove kose stavila sam još jednu, tako da se ne vidi "praznina" oko glave.
3. Obrisala sam sjenilo i malo razdvojila trepavice na stranu (na svakom oku imala je po dva para trepavica stavljene jedne na druge, a ja sam ih malo razdvojila da izgledaju ljepše).
4. Stavila sam malo rumenila na obraze.
5. Obrisala sam crveni ruž sa usana i stavila ljubičasti.
6. Stavila sam naočale.

Ovo je jako dobar primjer na kojemu možete vidjeti da i najmanje sitnice čine veliku razliku🙂

Nadam se da vam se ovaj makeover svidio, a oni koji čekaju makeover na svojoj lutki, morat ćete se još strpjeti! Jako mi je žao, ali ne stignem pisati ništa za blog... Zato sam i pronašla dvije blogerice koje brinu o aktivnosti bloga umjesto mene🙂

Uživajte mi i nadam se da lijepo provodite ove božićne dane!

Silvija🦋

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Igrice slične Stardollu

Rekreiram outfite ... na Stardollu #1

Smiješni vicevi 1#