Makeover #3 ~ stela123lady

Ćao svima!

Za danas imam još jedan makeover, i to ovoga puta sa stela123lady!


Kad sam ušla u njen apartman, stela123lady bila je obučena kao neka rokerica. Bila je obučena u crno od glave do pete, a imala je i gitaru!

Ja sam zatim iz njenog ormara izvadila nekoliko komada odjeće koji su mi se jako sviđali i napravila sam nekoliko outfita.


Outfiti su uglavnom ljetni, ali ima i pokoji zimski outfit.

Pokušavala sam što manje koristiti crnu boju, pošto je to nosila na početku, ali ipak outfit #4 je u rockerskom stilu, slično njenom početnom outfitu.


Outfit #7 odličan je za šetnju gradom, ili još bolje, stazom uz more! Ova suknja mi je preslatka i top odlično pristaje uz nju.


I posljednja tri outfita, koji su možda i najbolji! Sva tri mi se jako sviđaju i rado bih i ja to nosila :)


A sada da vidimo što sam radila u salonu ljepote!


Za početak, promijenila sam kosu tek toliko da ne bude ista kao i na početku, inače su mi obje kose odlične!

Zatim sam skinula nešto crnog sjenila, jer je ljeto i svi se puno znojimo i nosimo manje šminke!

Nakon toga smanjila sam usne i podigla ih malo gore, jer si mi prije izgledale malo neprirodno. 

Kad sam popravila usne, stavila sam masku za nos koju sam sasvim slučajno pronašla.

I kao šećer na kraju, stavila sam joj cvijetni vjenčić, jer... ljeto je!



Slijedeći makeover radim sa: Crazylaurablue



Nadam se da vam se svidio barem jedan od ovih outfita!

Komentirajte što vam se od ovoga svega svidjelo, a što biste promijenile.


Silvija🦋

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Igrice slične Stardollu

Rekreiram outfite ... na Stardollu #1

Smiješni vicevi 1#