Makeover #1 ~ GirlRock90

Ćao!

Znam da nekoliko dana nije bilo nove objave, ali dosta sam zauzeta i nemam se trenutno vremena baviti blogom. Nadam se da razumijete😉

Za ovaj put pripremila sam vam makeover s lutkom GirlRock90💅🏻

Kako funkcionira moj makeover?
Vrlo jednostavno. Uđem u vaš apartman, pregledam ormar i izvadim svu odjeću "koja mi je zapela za oko", odnosno komade koji mi se jako sviđaju. Zatim napravim nekoliko outfita, fotkam, pa isto to napravim i u salonu ljepote.

Makeover #1 rezultati:



~ Prije: GirlRock90 imala je opušteni sportski outfit s cool cvjetićima u kosi i sa slušalicama kao modnim dodacima. 

~ Poslije: Za ovaj outfit odabrala sam preslatku zelenu haljinu koju sam kombinirala s crnim visokim sandalama i fora torbom.

~ Poslije #2: Kod ovog outfita posebno mi se sviđa velika torba s Eiffelovim tornjem i cvijećem u njoj. S obzirom na cvijeće, odlična je za ljeto. 


~ Poslije #3: Jedan lagani outfit za šetnju do plaže! Maslinasti kupaći kostim kombinirala sam s crveno-crnim dodacima.

~ Poslije #4: Moj omiljeni outfit. Crne hlače, udobna i mekana majica + velika torba!

~ Poslije #5: Odabrala sam ovu haljinu isključivo jer je žute boje i jer je kao stvorena za ljeto!


Što se tiče salona ljepote, prvo bih naglasila promjenu frizure. Stara frizura s pletenicama je lijepa, ali frizura koju sam ja odabrala sva je lepršava i kao stvorena za ljeto. 

Šminku sam promijenila na način da sam stavila malo rumenila i uklonila nepotrebno sjenilo/ tuš te se sada oči ljepše istaknute. Na usne sam stavila sjajilo, a od nakita sam iskoristila predivan cvjetni vjenčić.


Nadam  se da su vam se svidjele barem neke promjene koje sam napravila! Komentirajte što mislite, a obavezno ostavite komentar ako VI želite biti na mom blogu!

Slijedeći makeover radim sa: sneki10Sunny


Uživajte!

Silvija🦋


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Igrice slične Stardollu

Rekreiram outfite ... na Stardollu #1

Smiješni vicevi 1#